четвер, 13 вересня 2018 р.

ДЕНЬ ШІСТНАДЦЯТИЙ:15.08.









Зміст роботи:
- дотримання режиму табора;
підтримувати у дітей доброзичливе ставлення один до одного;
- створювати умови для згуртування колективу;
-виховний захід вожатої;                                                                                                   -Сприяти фізичному оздоровленню дітей;
- провести тест «Чи впевнен ти в собі»;
- вечір загону;
-змагання по водному поло;
-дискотека на воді.

Коротко про сьогоднішній день у таборі: 

Так як сьгодні був день загонних справ я запропонувала багато ігор на пляжі, всі ігри були цікаві і все грали жодної дитини не було,яка не грала з нами. Загін проявив себе як згуртований колектив, разом беручи участь у всіх іграх. Після цього їх чекав солодкий приз! Після обіду, табір засинає на сонник
Ввечері на пляжі була дискотека на воді. Дітям було весело, але вони швидко втомилися і повернулися до мене у бесідку.
Потім були змагання по водному поло, але ж мій загін не зміг показати себе як сильного суперника. Діти не дуже за це переживали.

Після вечері я вирішила провести серед дітей тест «Чи впевнен ти в собі». Дівчат це зацікавило, а ось деякі хлопці не захотіли відліпати від своїх телефонів.

Потім вожатий грав нам на гітарі, а ми вгадивали мелодії і потім співали з ним усі разом. Активними були і хлопці і дівчата, але хлопцям до вподоби було тільки вгадувати пісню, але не співати її.

З кожним днем я розумію, як важко мені буде розлучатися з моїми дітками.


День пройшов весело і жваво. На вечірньому вогнику ми обговорювали все те, що трапилося за день. 

Немає коментарів:

Дописати коментар