середа, 12 вересня 2018 р.

Завдання літньої педагогічної практики

 -ознайомитись з нормативно-правовими документами щодо організації літнього відпочинку дітей в таборах ;
- поглибити і розширити теоретичні знання з психолого-педагогічних дисциплін; закріпити вміння і навички, набуті на заняттях з педагогіки і в процесі педагогічної практики: визначати мету і задачі виховної роботи з дітьми в умовах таборів; складати план виховної роботи на табірну зміну і на кожний день з врахуванням інтересів і індивідуальних особливостей дітей відповідно до основних напрямків формування особистості;
організовувати самоуправління в табірних колективах і спрямовувати їх діяльність, створювати умови для розвитку самодіяльності школярів;
- встановлювати педагогічно доцільні відносини з дітьми в специфічних табірних умовах з врахуванням індивідуальних і вікових особливостей дітей і підлітків;
- розвивати творчі здібності дітей при організації та проведенні занять у гуртках за інтересами;
формувати досвід подолання різних видів конфліктів, становлення атмосфери емоційного комфорту в загоні.

Немає коментарів:

Дописати коментар