Сьогодні мною було проведено два залікових уроки - з алгебри і з інформатики. Тема уроку з алгебри: "Властивості кореня n-го степеня.", з інформатики - "Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців."
Урок алгебри: Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульована чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.
Спочатку було теоретичне опитування, а вже потім перейшли до розв’язування завдань біля дошки. Учні по черзі виходили до дошки, у кожного свій приклад, за методом розв'язання не схожий на приклад попереднього. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки.
В кінці уроку я дала дітям домашнє завдання, наголосила на тому, що більшість завдань з дз аналогічні до завдань, наявних в класній роботі.
Проведена рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що мені вдалося досягти цілей уроку.
я взяла участь у челенджі, який організували учні одинадцятого класу #КЗШ68ПсихологіяГармонія
Немає коментарів:
Дописати коментар