Досліджуючи поведінку учнів під час перерв та на уроках, я вирішила відвідати сьогодні урок історії та географії у 5 класі. Виявилося, що учні є зацікавленими даними предметами, але на уроках інформатики вони поводять себе значно активніше.
Сьогодні також я спробувала себе в ролі класного керівника. Я допомогла Максиму Миколайовичу із перевіркою щоденників 5 класу. Виявилося, що учні старанно заповнюють їх, записують домашні завдання, щоденники мають належний вигляд і є охайними у більшості учнів.
Також сьогодні я допомогла класному керівникові 5 класу провести виховну бесіду про дружні стосунки у класі. Дана тема є актуальною для класу, тому що, на мою думку, учням трішки не вистачає згуртованості та дружелюбності. Вони поділені по мікрогрупам, а якщо розглядати увесь класний колектив у цілому, то діти у ньому іноді поводять себе відчужено один до одного.
Сьогодні я також відвідала урок української літератури у 5 класі. Діти активно працювали впродовж уроку, були уважними, гарно сприймали нову інформацію.
Після уроку я визначилася із вчителем-предметником, Марією Іванівною, про тему мого пробного уроку, який я буду проводити вже завтра.
Немає коментарів:
Дописати коментар