Прийшовши з ранку до школи я одразу зрозуміла, що сьогодні мені не буде часу сумувати. Відвідавши два уроки 5 класу - зарубіжна література, інформатика та 1 урок в 8 класі, мені дуже сподобалось як вчителя проводять свої уроки.
Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульовані вчителем чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.
Спочатку було теоретичне опитування, а вже потім перейшли до розв’язування завдань біля дошки. Учні по черзі виходили до дошки, у кожного свій приклад, за методом розв'язання не схожий на приклад попереднього. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки.
В кінці уроку вчитель дала дітям домашнє завдання, наголосила на тому, що більшість завдань з дз аналогічні до завдань, наявних в класній роботі.
Проведена вчителем рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що вчителю вдалося досягти цілей уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар