INTEL Навчання для майбутнього


          Модуль 1 

Цілі, завдання та ресурси тренінгу

 Про основний курс Intel «Навчання для майбутнього» 
    Основний курс Intel «Навчання для майбутнього» був розроблений для розвитку творчості вчителів та їх учнів. Цей курс допоможе  використовувати ІКТ (інформаційно-комунікаційні технології) для того, щоб розвивати уяву учнів та зацікавленість їх у навчанні. Курс передбачає  активну участь у тренінгу та подальшу роботу в навчальному закладі, де ви працюєте, та впровадження розроблених вами навчально-методичних матеріалів у навчальний процес
Завдання модуля 
У цьому модулі ми:
  • Обговорили цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього»;
  • Сформулювали власні завдання щодо навчання на тренінгу;
  • Ознайомилися з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником;
  • Створили папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту;
  • Створили персональну сторінку на вікі-сайті програми;
  • Створили власний блог;
  • Провели рефлексію власного навчання.              
                                                                       
    Модуль 2                                                           Навчання за допомогою методу навчальних проектів                                                                                                                                                        Проекти надають навчальним завданням практичну спрямованість і можливість розвинути в учнів навички мислення вищих рівнів та підвищують рівень мотивації учнів до навчання. У цьому модулі ви дізнаєтеся, як проекти, що плануються та реалізуються за допомогою ІКТ, можна використати в навчальному процесі.

Завдання модуля 
     У цьому модулі ми: 
  • Обговорили шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
  • Систематизували свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології;
  • Розглянули приклади Портфоліо;
  • Переглянули приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні; 
  • Розглянули шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо;
  • Створили закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів;
  • Створили публікацію для ознайомлення з навчальними проектами;
  • Провели рефлексію задля узагальнення та підведення підсумків про роботу з матеріалами Модуля 2;
  • Розпочали планування вивчення теми з предмету із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття. 
Основні вимоги до навчального проекту 
  В основу методу проектів покладена ідея про спрямованість навчальнопізнавальної діяльності школярів на результат, що досягається завдяки рішенню тієї або інший практично або теоретично значимої для учня проблеми. 
     Навчальний проект – це один з сучасних методів навчання, одночасно навчальний проект - це форма організації навчального процесу, яка може стати альтернативою класно-урочному навчанню.
    Метод проектів припускає розв'язування деякої проблеми, яка передбачає, із одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншої, інтегрування знань, умінь з різних галузей науки, техніки, технології, творчих галузей. 
      Результати виконаних проектів повинні бути, що називається, "відчутними", тобто, якщо це теоретична проблема, то конкретне її розв'язання, якщо практична, конкретний результат, готовий до впровадження. 
    Проект - це "п'ять П": 
  1. Проблема, 
  2. Проектування (планування), 
  3. Пошук інформації, 
  4. Продукт, 
  5. Презентація (представлення результату).
 Шосте "П" проекту - це його портфоліо, тобто папка, у якій зібрані всі робочі матеріали, у тому числі чернетки, щоденні плани, звіти тощо.

Модуль 3

Опрацювавши цей модуль отримала масу позитивних емоцій. 
       Обговорення проектів дало змогу познайомитися з новими ідеями та їх використанням. 
Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм я дібрала назву теми проекту і з'ясувала, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення  основних запитань проекту,а саме: постановка ключового запитання не повинна вимагати однозначної відповіді, а спрямована на розвиток аналітичного мислення учнів, пошуки варіантів вирішення поставленої  проблеми; змістові запитання вимагають конкретної відповіді і є складовими у вирішенні тематичного  запитання; тематичні  запитання повинні зорієнтувати учнів на сфері пошуку відповіді, що вимагає ключове запитання, показати можливості вирішення масштабної проблеми.


  Модуль 4

Інформація, вміщена в цьому модулі, допомогла мені конкретизувати поняття ключового, тематичного і змістовного запитань, розширила знання щодо підготовки ефективної презентації  проекту, допомогла мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті,а саме я дійшла висновку, що: оцінювання має здійснюватися протягом всього навчального процесу; необхідно залучати учнів до процесу оцінювання; використовувати різні стратегії оцінювання; заохочувати до самоспрямування у навчанні.

                                         

Картинки по запросу интернет

                                                 Модуль 5

    Інтернет у проектній діяльності учнів

Завдання модуля
 У цьому модулі :

  • Обговорять в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; 
  • Обговорять у групі, як зробити проекти відповідними вимогам дер- жавних освітніх стандартів та навчальних програм;
  • Розглянуть та обговорять закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
  • Створять списки використаних джерел;
  • Розглянуть, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослі- дженнях, комунікаціях та співпраці;
  • Оцінять Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;

  • Створять форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
  • Переглянуть План вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни;
  • Осмислять те, чого вони навчилися в цьому Модулі;
  • Запланують, як вони будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.

     


                                                 Модуль 6




У даному модулі  обговорили стратегію нашої співпраці, досліджували відмінність між співпрацею і спілкуванням, Провели рефлексію. Ми обговорювали, як потрібно працювати в інтернеті, щоб робота була результативною й приносила користь. Виділили деякі проблеми спілкування в інтернеті. Розглянули наступні питання: відповідальність за дії дітей покласти на батьків, що таке авторське право.

Модуль 7

У цьому модулі я дізналася, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Створили й оцінили приклад учнівської презентації, публікації, блог, спроектували свою систему оцінювання. Внесли зміни до свого плану вивчення теми.


                   Модуль 8
Оцінювання діяльності учнів у проекті 

У цьому модулі ми:
  • Поділилися прикладами учнівських робіт;
  • Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
  • Проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання;
  • Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
  • Осмислили те, чому  навчилися.                               У цьому модулі ми:

    У цьому модулі ми дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Ми спроектуєте свою систему оцінювання та скористалися засобами оцінювання проектів програми Intel® «Навчання для майбутнього».А також переглянули свій приклад учнівської роботи та внесли до нього потрібні зміни.

Картинки по запросу учень                         Модуль 9
Диференціація навчання різних учнів


Завдання модуля 
  У цьому модулі ми:

  • Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
  • Критично оцінили, чого навчилися;
  • Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.                                                    У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та  роль учителя, коли розробляли оцінювання для нашого прикладу учнівської роботи. У цій вправі ми, працюючи в  малих групах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які  отримали від колег, можуть допомогти ам удосконалити приклад та стратегію оцінювання. 
Картинки по запросу учні                     Модуль 10
Фасилітація з використанням комп'ютерних технологій

    Похожее изображение
  • Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
  • Обговорили, чому  навчилися;
  • Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо;
  • Створили вікі-сторінку;
  • Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.


3 коментарі:

  1. не погано, так і продовжуйте, тільки швидше, вже має бути 3 і 4 модулі

    ВідповістиВидалити
  2. чому не має посилань на розроблені продукти?

    ВідповістиВидалити
  3. робота зроблена не погано, залишилося розробити документ фасилітаціїї та допрацювати план вивчення теми там уже мають бути заповнені всі розділи

    ВідповістиВидалити