субота, 14 листопада 2020 р.

01.10 Дев'ятий день

 Сьогодні я провела свій перший заліковий урок алгебри в 10 класі. Тема урока Степенева функція із цілим показником. 


На мою радість, учням сподобався урок, вони активно працювали під час уроку та гарно засвоїли новий матеріал.
 Я намагалася мобілізувати увагу учнів продовж уроку різними способами: підбором цікавого матеріалу, використанням елементів нестандартності, підбором аудіовізуального матеріалу. Протягом уроку я намагалася дотримуватися різноманітних дидактичних принципів: науковості (логіка уроку була витриманою), проблемності, наочності (використання різноманітних таблиць, узагальнюючих схем, ілюстративного матеріалу, роздаткового матеріалувідео-матеріалу)активності і свідомості (вчення спиралося на логіку мислення), міцності (повторення попередньо пройденого матеріалу ), виховання (формування в учнів активної життєвої позиції). 

За проведений урок я отримала відмітку "відмінно". Вчитель була мною задоволена, хоча вказала мені і на недоліки, допущені на уроці, зокрема на темп проведення, який потрібно трішки прискорити. Зауваження я прийняла до уваги, на наступному уроці буду намагатися не допускатися такої помилки. 

Сьогодні я провела з дітьми Бесіду з правил поведінки у побуті (електроприлади). Діти ще достатньо маленькі,  тому подібні бесіди, я вважаю, проводити треба систематично. 

Немає коментарів:

Дописати коментар