субота, 14 листопада 2020 р.

11.11

Одинадцятого листопада я продовжувала відвідувати уроки 5 класу та спостерігати за педагогічними методами і прийомами вчителів.


Сьогодні я виконала аналіз уроку історії.


Урок було розпочато вчасно. Вчитель швидко зосередила увагу учнів на уроці, оголосивши тему і мету уроку.
На початку уроку учням треба було встановити правильність і усвідомленість засвоєних на попередньому занятті знань. Таким чином, за п'ять - сім хвилин, учні пригадали, обговорили та узагальнили матеріал попереднього уроку.

Час від часу викладач акцентувала увагу учнів на важливих фактах, які необхідно запам'ятати.  Вона спрямовувала учнів на розумову діяльність та просила їх вільно висказувати свої думки, своє ставлення до історичних подій.

Потрібно відзначити, що учні активно включалися в обговорення питань. Учитель же заохочувала таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно» і т.д. Це сприяло внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчував себе зайвим, учням було дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні вели себе дисципліновано.
Викладач впевнено і наполегливо вимагала виконань завдань уроку. Вона вміло трималася перед класом, володіла ним. Її мовлення було на високому науковому рівні, але в той же час вона гарно пояснювала важні терміни. 
Отже, в процесі уроку всі завдання вчителя виконані на високому рівні. В процесі уроку виконані освітні, виховні і розвиваючі завдання.
Під час уроку вчитель привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходивши на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання, обрані вчителем, були досить результативні, не складні, скоординовані. Викладач дотримувалась дидактичних принципів навчання та виховання: активності, систематичності, послідовності, доступності. 

Немає коментарів:

Дописати коментар