субота, 14 листопада 2020 р.

05.10 Одинадцятий день

Сьогодні я провела у 10 класі другий заліковий урок з геометрії на тему "Взаємне розміщення двох прямих у просторі" . Урок видався дуже вдалим, на мою думку. Разом з учнями ми встигли пройти увесь матеріал, який я запланувала у своєму конспекті. Учні гарно підготувалися до даного уроку, вони виконали домашнє завдання Разом з ними ми опрацювали логічні схеми та узагальнюючі таблиці, підготовлені мною до уроку, розгадали кросворд, переглянули відео презентацію .

За проведений урок я отримала відмінну оцінку. 

Також сьогодні я відвідала урок хіміі у 7 класі. Учні працювали активно, вони гарно сприймали новий матеріал і намагалися показати себе з кращого боку. 


Також сьогодні мною був проведеней заліковий захід з математики «Математичний квест». Метою якого було поширювати знання учнів про математику, сприяти вихованню національної самосвідомості, формувати у дітей уміння працювати в команді, розвивати здатність до взаємодії.

Дітям дуже сподобалося, і вони хотіли ще!=) 


Залишок робочого дня я провела у бібліотеці, вивчаючи  періодику та методичні посібники з виховної роботи.   

Немає коментарів:

Дописати коментар