субота, 14 листопада 2020 р.

21.09.2020 Перший день педагогічної практики

 Двадцять першого вересня я розпочала проходження практики в КЗШ №68. Криворізька загальноосвітня школа №68 розташована на мікрорайоні Гірницький. В школі навчається майже п'ять сотень дітей. Предмети викладають блізько 60 педагогів. В школі навчається багато талановитих та розумних учнів, функціонують різні гуртки та секції.


Сьогодні я познайомилася з адміністрацією щколи. Мене зустріли доброзичливий директор Людмила Яківна та привітні її заступники Вікторія Вікторівна та Лариса Антонівна. Мене закріпили за 5-В класом. Класний керівник цього класу - Максим Миколайович.
В 5-В навчаються 28 учнів. 13 дівчат і 15 хлопців.
Також сьогодні я познайомилася з вчителями математики і інформатики (Марія Іванівна і Вікторія Борисівна) і ознайомилася з календарним планом вчителя математики та інформатики. Я дізналася, які теми вже були вивчені учнями, а також, які теми уроків вони будуть вивчати найближчим часом. 

Вцілому перший день практики був насиченим та цікавим!


Немає коментарів:

Дописати коментар