субота, 14 листопада 2020 р.

24.09 Четвертий день

 Двадцять другого вересня, у четвер, я знов відвідувала уроки 5-В класу. 

Вдома я ознайомилася з алгоритмом психолого-педагогічного аналізу класу, тому вже почала спостерігати за поведінкою учнів.
Також сьогодні мені вдалося проаналізувати урок 

Вчитель розпочала урок вчасно. На налагодження дисципліни було витрачено зрвсім небагато часу.

Вчитель коротко нагадала вивчені раніше факти.

Вчитель гарно змотивувала учнів на плідну роботу, повідомивши їм тему нового уроку та розповівши, яким чином отримані знання зможуть допомогти в житті. 

Протягом уроку вчитель неодноразово зверталась до підручника. Також постійно був присутній зв’язок теорії з практикою: вчитель багато разів наголошувала на тому, яким чином вивчений матеріал допоможе учням в житті. 

Найцікавішим етапом уроку було розігрування життєвих ситуацій та наголошення на тому, за яким правом могла діяти людина. 

Вчитель часто використовувала не лише новий матеріал, а життєвий досвід учнів. 

Зміст і обсяг матеріалу відповідав програмі, віку і рівню підготовки учнів. Використані вчителем на уроці методи були обрані з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, були ефективними і простими. Обрані вчителем прийоми відповідали навчальним, виховним і розвиваючим завданням уроку. 

Таким чином урок було проведено в цікавому позитивному ключі. Вчитель була активна, уважна та вимоглива під час уроку, завдяки цьому досягла поставленої мети.

Немає коментарів:

Дописати коментар