субота, 14 листопада 2020 р.

12.10

Сьогодні я проводила заліковий урок геометрії у 10 класі на тему:" Взаємне розміщення двох прямих у просторі.  Розв’язання задач і вправ."

Виявляється, що дана тема зацікавила, як і мене, так і учнів. Дуже приємно працювати із активним учнівським колективом, тим паче по цікавій темі, з якої можна винести для себе багато користі. 

 

 Результат нашої спільної з учнями роботи задовольнив вчителя-предметника. Сьогодні я отримала похвалу за проведений урок та відмінну оцінку. Самі учні дають мені натхнення працювати з ними, дуже приємно бачити, що вони сприймають мене як справжнього педагога. 

Проте мене занепокоїла поведінка учнів під час перерви. Між двома хлопцями зав'язалася конфліктна ситуація. Тому моїм завданням стало проведення виховної бесіди на тему "Умій сказати, умій і змовчати". Мені вдалося примирити конфліктуючись і позитивно вплинути на пануючу в класі атмосферу. 

Ще сьогодні я проаналізувала урок української мови
 
Вчитель ще на перерві видала учням зошити для контрольних робіт. Але оскільки учні допускають багато помилок при написанні есе, вчитель врахувала їх особливості і вирішила налаштувати на роботу. Вона нагадала учням: «Есе – невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію й виражає підкреслено індивідуально точку зору автора та враження з конкретного приводу чи питання й не претендує на вичерпне та визначальне трактування теми. Суть формального есе полягає в тому, що під час його написання авторові слід дотримуватися чітко визначеної будови й серйозніше підійти до аналізованої проблеми. На відміну від вільного есе, тут треба чітко висловити основну думку (тезу) зразу ж на початку твору. Мета такого тексту — сталевими доказами (аргументами) підтвердити правильність своєї позиції й зробити відповідний висновок щодо всього написаного.»
Таким чином вчитель налаштувала учнів на роботу.  Учні розпочали роботу над есе. Було помітно, що вони мають невеликий словарний запас з української мови, оскільки постійно питали про переклад деяких слів. 
Проте вчитель ставилася до цього нормально, враховувала їх особливості. Вчитель розуміє, що учні живуть в місцевості, в якій люди майже усюди розмовляють російською. Тому вона була уважною, доброзичливою і допомагала учням. 
Учні вели себе дисципліновано та організовано, були зацікавлені темою і активно працювали. 
Вчитель контролювала процес написання, слідкувала, щоб школяри не списували. Тому урок минув швидко і мета вчителя була досягнута.

Немає коментарів:

Дописати коментар