субота, 14 листопада 2020 р.

25.09 П'ятий день

       

Сьогоднішнє відвідування уроку інформатики в 5 класі стало для мене прикладом взаємовідносин між педагогом та учнями. Атмосфера у класі була дружелюбною, вчитель розумно підходив до вивчення теми з учнями, опираючись на власний життєвий досвід дітей та їхні інтереси. Поведінка на уроці була відмінною. Більшість учнів намагалися активно працювати впродовж усього уроку, це дає мені змогу стверджувати, – якщо вчитель вміє поєднувати тему уроку із живою комунікативною ситуацію та створювати природні умови для навчального процесу – учні будуть зацікавленими і працюватимуть старанно. Із даного уроку я зробила для себе висновок, що, у першу чергу, учня потрібно зацікавити у навчанні, а потім – дати йому необхідні знання з теми. За цієї умови навчальний процес буде дійсно плідним. 


Також сьогодні я провела ЄВГ «Безпечний інтернет», і на перерві я встигла провести анкетування учнів  5 класу з метою написання психолого-педагогічної характеристики класу та її аналіз.

Сьогодні я також попрацювала у кабінеті інформатики, ознайомилася з документацією та його матеріально-методичною базою. 

День виявився плідним. Я опрацювала багато методичної літератури задля подальшого вдалого проведення мною уроків. 

Також я займалася підбором дидактичного та методичного матеріалу, наочності  для  уроків, які я буду проводити під час проходження мною педагогічної практики. 

Немає коментарів:

Дописати коментар