субота, 14 листопада 2020 р.

03.11

 Сьогодні я проводила заліковий урок з інформатики з теми :" Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі. " Мені здалося, що я провела урок на достатньо високому рівні. Вчитель інформатики мене похвалила.

Також сьогодні мені вдалося проаналізувати урок інформатики, проведений вчителем у 10 класі.

У процесі уроку всі завдання вчителя виконані на високому рівні. В процесі уроку виконані освітні, виховні і розвиваючі задачі.

Зміст уроку повністю відповідає змісту підручника.

Урок повністю враховує новітні досягнення в інформатиці та відповідає такому загально дидактичному принципу як науковість.

Зміст уроку був наповнений наочністю у вигляді навчальної презентації.

Матеріал викладався послідовно, с логічними зв’язками та відсутністю пропусків. Складні поняття вивчалися циклічно.

Практичні завдання орієнтовані на вимоги життя в інформаційному суспільстві.

Перед уроком учні допомагають вчителю підготувати кабінет до роботи: включають обчислювальну техніку, допомагають роздати розданий матеріал.

Вчитель свободо володіє матеріалом уроку, по ходу розповіді відповідає на запитання, поставлені учнями. Сильні учні залучаються на допомогу слабким, коли виконали свою роботу.

Для формування і закріплення інтересу до матеріалу, стимулювання розумової діяльності учнів, вчителем підготовлені картки для домашнього завдання. 

Інтерес до матеріалу був високий, учні діяли самостійно, організовано. Взаємини вчителя і учнів можна назвати співпрацею. Урок пройшов організовано, з дотриманням техніки безпеки при роботі з комп’ютером.

Система контролю, на даному уроці – вибіркова перевірка виконання практичної роботи. Контроль знань за допомогою програми MyTest.

На уроці діяла атмосфера співпраці вчителя з учнями. Орієнтиром для учнів можуть служити такі риси вчителя як пунктуальність, дружелюбність.

Немає коментарів:

Дописати коментар