субота, 14 листопада 2020 р.

23.09 Третій день

 Сьогодні я була присутньою на уроці англійської мови у 5 класі на тему "Погода. Клімат", який проводила вчитель-предметник – Лариса Романівна. Учителем були чітко дотримані впродовж уроку такі дидактичні принципи, як: п. науковостіп. проблемностіактивності і свідомостіп. доступностіп. систематичності і послідовності, п. міцності. Загалом упродовж уроку були чітко дотримані усі його етапи. Найголовнішою позитивною рисою є та, що протягом усього уроку учні були активними, вони із цікавістю сприймали новий навчальний матеріал, із задоволенням виконували поставлені вчителем завдання. 

Також сьогодні я ознайомилася із календарно-тематичними планами вчителів-предметників. На їх основі я склала орієнтовний план роботи з  математики тв інформатики.  

Мною була проведена бесіда на перерві: « Чистота рук – запорука здоров’я»

Ознайомлення із індивідуальним планом виховної роботи класного керівника дало мені змогу вибрати орієнтовну тему проведення виховного заходу з учнями. 

Немає коментарів:

Дописати коментар